Najczęstsze pytania (FAQ)
Ile trwa dostawa?
Ile trwa dostawa?
Standardowo 2–4 dni robocze od potwierdzenia zamówienia. Wysyłamy na terenie całej Polski (InPost – kurier lub Paczkomat).
Czy otrzymam numer śledzenia?
Czy otrzymam numer śledzenia?
Tak. Po nadaniu wyślemy link do śledzenia (e-mail/SMS).
Ile kosztuje dostawa?
Ile kosztuje dostawa?
Koszt (jeśli dotyczy) widać w koszyku i przy składaniu zamówienia oraz w potwierdzeniu e-mail. (Bywają akcje z darmową dostawą.)
¿Puedo devolver un producto si no estoy satisfecho?
¿Puedo devolver un producto si no estoy satisfecho?
Sí, aceptamos devoluciones dentro de los 30 días posteriores a la entrega, siempre que el producto esté en las mismas condiciones en que fue recibido. Nuestro equipo de atención al cliente estará encantado de ayudar en el proceso de devolución.